CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 15, 2009

Bus number 4




7 april 09..masa nie hari jadi aku tp aku x sambutpun..n petang 2 aku x p semua kelas huhuhu..sebelum balik tu..aku sempat posing ngan c jun n Ina..hehehe...segala fesyen pun terkeluar...terasa berat nak tinggalkn Labuan nie....nak cerita nie..BUS NO4 ni..bagi kami student UMS Labuan nie..cukup bererti jika di banding kan dengan bus UMS...yer lah bus nie jer lah yg hantar kami pergi bandar dan balik kampus huhuhuu.....lau x da duit guna kupon jak utk pergi town...masa nie lucu sangat2x semua part kami ambil kat luar Ujana Kewangan....sampai panjat pokok nie..koz nak gambar pokok di Labuan hehee..jejaka dua orng tu pulak..satu program ngan kitorang..dorang x perasan tu aku ambil gambr dorang..kusyuk bercerita entah apa jak dorang cerita..huhuhu...

1 comments:

bearloonny said...

hahahah...spontan kan kita...besa la..jumpa kamera ja x hengat dunia...hahah..apapun korang best!!