CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 14, 2009

kita kongsi bersama




kenangan terindah,susah,senang n sedih semua di kongsi bersama..cuma kadang2x ada gak masalah timbul antara kami..tp Alhamdulillah boleh kami selesaikn ngan cara yg baik2x terutama lau ada masalah "salah faham"almaklum lah dlm bersahabat nie mesti banyak dugaan kan...nie lah member2x aku..yg sanggup berlapar bersama..terutama lau dah x da duit..erm..sardin jer lah kami layan ngan nasi..huhuhu..


.nurul,yana,jun n saly seorang budak cina..yg selalu pergi bilik kami...hehehe..dia tuh lucu sangat2x...selalu juga lak aku buli..tp buli2x sayang lah hehehe..gambar yg aku letak nie waktu..hari persekutuan Labuan..masa nie kitorang terpaksa tidur kat luar koz..kampus dah kena kunci dan terpaksa balik ke rumah pakcik jam3 pagi dan selebihnya tidur kat KFC jer lah...nie lah pertama kali kitorang kuar malam tak balik2x..tp aku happy gak malam nie koz...kami sempat ke masji Labuan untuk solat subuh...moga2x korang nurul,yana,jun n sally...biarlah kita jd sahabat sampai bila2x ar..termasuk lah sahabat2x aku yg lain macam yati n ochie n weli..

0 comments: